Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!

15. prosinec 201612:12Autor Fialová Alžběta

V úterý 13. 12. 2016 jsme se v čele s panem Čadou vydali na výlet do Opavy. A na cestě zpátky na nás čekalo jedno nehezké překvapení.

V mrazivé úterní ráno jsme se jako skupinka žurnalistů ze třetího ročníku vydali na menší výlet do Opavy. V Opavě jsme navštívily Slezskou univerzitu, kde mimo jiné vyučuje i pan učitel Jakub Chrobák, který působí na naší škole.

Vlak ze Vsetína odjížděl pár minut před půl osmou a je jasné, že na nádraží jsme se sešli ospalí a rozmrzelí, protože, komu by se chtělo vstávat o několik drahocenných minut dříve? Nám rozhodně ne.
Na poslední chvíli jsme se já a spolužačka Kristýna rozhodly, že si zajdeme do stánku na nádraží na kávu. Ten kofein v krvi nám takhle brzy po ránu vážně chyběl.
S vařícími kelímky, které pálily do rukou, jsme se poté vydali do vlaku, kde jsme se uvelebili v jeho příjemném teple.

Cesta do Hranic, kde jsme přestupovali na vlak do Ostravy, uběhla rychle a za neustálého smíchu. Ve vzduchu se vznášela příjemná atmosféra, která brzké ranní hodiny, dělala o něco příjemnější. V Hranicích jsme poté vyčkali v davu lidí na další vlak, který nás o kousek přiblížil k vysněnému cíli.
Bylo devět hodin ráno a my jsme překvapivě sršeli energií, která by se v nás mnohdy nenašla ani odpoledne.

V Ostravě jsme přestoupili na poslední vlak, který nás zanesl do vytoužené a malebné Opavy. Univerzita se od nádraží naštěstí nacházela jen pár minut, takže jsme nemuseli šlapat nějakou náročnou štreku přes půlku města.
Na univerzitě nás srdečně přivítal pan Chrobák, který nás poté zavedl do jedné z hodin češtiny, abychom okusili, jak to na škole chodí. Abych byla upřímná, místy jsem naprosto opustila realitu a nevnímala, co se kolem mě vůbec děje. Tak trochu monotónní hlas paní učitelky měl na většinu z nás podobné účinky. Nehledě na to, že jsme ani moc nevěděli, o čem se vlastně mluví.

Holt, vysoká.

Po několika desítek minutách, kdy jsme byli zavření v maličké místnosti doslova zavalené technikou se nás ujmula paní profesorka Kocí. Týden předtím jsme si měli připravit „minutové hry", což je jakýsi druh cvičení, ve kterých jsme měli popsat libovolnou situaci pouze pomocí dialogu. Jakmile paní koci prohlásila, že si některé z her společně projdeme a přečteme, všichni se najednou zdáli ostýchaví a stydliví a nikdo se nechtěl dobrovolně přihlásit.

Paní profesorka nám následně pustila další ukázky minutových her, které byly na profesionálnější úrovni, a svůj výklad završila krátkým filmem. Který, upřímně, vůbec netuším, o čem byl.

Poté následovalo tolik vytoužené volno, kdy jsem se společně s Kristýnou Friedrichovou, Hel Večerkovou a Lary Pavlíčkovou vydala na jídlo, které jsme našly v podobě čínských nudlích za pár korun. Levné, ale docela chutné. Po jídle jsme se pomalu vydaly zpátky do školy, kde na nás čekala prohlídka školy. Která se však nekonala, nýbrž jsme se sešli ve velkém kabinetu a pan Chrobák společně s jeho kolegyní nám objasnili, jak to na škole chodí a jaké mají být naše předpoklady.

Než jsme se však nadáli, byl čas jet zpátky na Vsetín a my se tedy odebrali zpátky na nádraží. Cesta do Ostravy byla krátká, avšak i dlouhá, jelikož nám naskočilo několika minutové zpoždění, které nám způsobilo potíže v budoucnu. Prošvihli jsme vlak do Hranic, snad jen o minutku, což nás všechny neskutečně pobouřilo a my proklínali všechny bohy a bohyně. Díky tomu jsme zůstali na nádraží, nadávaje na celou společnost Českých drah. Díky Bohu, že za asi půl hodinku jel další, do kterého jsme se s radostí nahrnuli, naprosto zmrzlí a pořád naštvaní.

Celý výlet byl však velmi hezký a příjemný dokážu říct, že jsme si jej všichni velmi užili, i přes to nečekané a nepříjemné překvapení.

Sdílet článek YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!YCube: Průvodčí všech zemí, vyližte mi pr***!