Randění

Další články rubriky Randění:

Zlato, poďme na to!

Zlato, poďme na to!

23. leden 201121:21

Všetci chceme byť krásni, cítiť sa pohodlne a vyrovnane. Obzvlášť vtedy, keď nás čaká RANDE. Nervozita, stres a časové obmedzenie sa nám lepia na päty. Nuž nemali by sme sa trápiť, pretože TEN zážitok má byť NEZABUDNUTEĽNÝ. .. celý článek

Chalani odporúčajú sedem miest, kam na rande

Chalani odporúčajú sedem miest, kam na rande

28. únor 201114:31

Každý vzťah má svoj dej. Od spoznania, cez prvý bozk, až po svadbu alebo rozchod. No všetko niekde začína…Pomocou pár ochotných chalanov sme pre vás prichystali súhrn čarovných miest na rande..... celý článek

Anketa: Čo tí chalani vlastne chcú?

Anketa: Čo tí chalani vlastne chcú?

01. březen 201116:04

Oči a prsia - to sú medzi chalanmi najviac vnímané časti ženského tela. Plynie to z ankety, ktoré sme spravili medzi našimi drahými polovičkami..... celý článek

Anketa: 5 a 1 otázka na tělo

Anketa: 5 a 1 otázka na tělo

26. duben 201108:30

O zkušenostech s prvním polibkem, onanií, prvním sexem nebo dokonce skupinovým sexem a dalších choulostivých tématech otevřeně hovoří s mladými muži Izabela..... celý článek

Anketa: 5 a 1 otázka na těla děvčat

Anketa: 5 a 1 otázka na těla děvčat

22. květen 201112:15

Jaké zkušenosti a zážitky se vám spojují s prvním polibkem, či prvním sexem? Šest odvážných otázek na tělo tentokrát položila Izabela dívkám..... celý článek

Spolužačka mi dneska rodí a druhá je ve čtvrtém měsíci!

Spolužačka mi dneska rodí a druhá je ve čtvrtém měsíci!

07. únor 201218:06

Věk rodiček se podle lékařů stále zvyšuje, co potom ale znamená nárůst počtu náctiletých maminek? Podle některých studií u nás na 1000 žen připadá 17 náctiletých rodiček. Zeptali jsme se proto studentky oboru Porodní asistentka, Vysoké zdravotnické š.. celý článek

Tajomstvá Vsetína

Tajomstvá Vsetína

19. březen 201110:58

Pozeráme sa, ale nevidíme. Nuž keď zapojíme fantáziu a máme oči poriedne otvorené, je vidieť aj neviditeľné. O tom nás presvedčilo aj mesto Vsetín, ktorého tajomstvá sú odhalené!.. celý článek

První pohlavní styk - téma, které dnes není tabu...

První pohlavní styk - téma, které dnes není tabu...

07. březen 201108:16

Sex, ať už vaše poprvé nebo jiná sexuální zkušenost… Hodně osobní téma, ale našlo se i pár jedinců, kteří byli schopni na toto téma otevřeně hovořit. Vydala jsem se do ulic Vsetína a mnoho z vás jsem se zeptala na váš první sexuální zážitek..... celý článek

Priateľstvo naveky?

Priateľstvo naveky?

21. únor 201119:47

Človek by bez človeka neexistoval. Či už po stránke šírenia a tvorby ľudstva alebo z jednoduchých dôvodov ako podeliť sa o radosť, sklamanie, tajomstvo či prežitie dobrodružstva. No tým vyvoleným by sme mali dať aj najavo, čím pre nás v živote sú... celý článek

Také slavíte svatého Valentýna?

Také slavíte svatého Valentýna?

12. únor 201120:57

Valentýn. Všichni ho známe. Svátek plný duchaplných slov, něžnosti, obdarovávání těch, co milujeme, blahodárných úsměvů, kterými děláme lidi kolem sebe šťastnější, a především lásky. Lásky k svému protějšku. .. celý článek